INFOLINIA: 54 421 03 60

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Polityka prywatności i cookies

Celem Centrum Medycznego Prof-Med Sp. z o.o. jest całkowita ochrona danych osobowych Klienta w Internecie, dlatego w tym miejscu wyjaśniamy zasady przetwarzania wszelkich informacji o charakterze danych osobowych, jakie Internauta może nam udostępnić podczas korzystania z tej strony.

W serwisie internetowym Centrum Medycznego Prof-Med Internauta znajdzie opis naszych produktów i usług, może dowiedzieć się o możliwościach zatrudnienia lub też otrzymać najnowsze informacje oraz oferty, bez konieczności przekazywania jakichkolwiek informacji o sobie.

Jeśli jednak Internauta przekaże nam informacje dotyczące swoich danych osobowych, takie jak adres, adres poczty elektronicznej, numery telefonu i faksu, dane demograficzne i inne informacje identyfikujące, to informacje takie nie będą ujawniane (do wspólnego użytku, do sprzedaży ani w ramach naszych kontaktów) jakiejkolwiek organizacji zewnętrznej, chyba, że wcześniej zostaniemy przez niego do tego upoważnieni lub obowiązek ujawnienia tych danych spoczywał będzie na nas z mocy obowiązującego prawa.

Po to by lepiej realizować nasze usługi, będziemy przekazywać do przeglądarki internetowej Klienta niewielkie pliki, które będą przechowywane w jego komputerze i odczytywane przez nasz serwer internetowy (nazywamy taki plik „ciasteczkiem”/cookie/). Takie ciasteczko nie może zostać odczytane przez żaden serwer internetowy poza tym, który dokonał transmisji ciasteczka. Ciasteczka są przez nas wykorzystywane do szeregu zadań administracyjnych, na przykład do przechowywania preferencji Klienta co do informacji określonego typu czy tez hasła Klienta, którego nie będzie on musiał wprowadzać przy każdorazowej wizycie na naszej stronie internetowej. Większość takich „ciasteczek” istnieje tylko w trakcie trwania sesji lub „odwiedzin” (ciasteczka tymczasowe), ale część z nich pozostaje także po zakończeniu wizyty (ciasteczka trwałe). Żadne z nich nie będzie zawierać informacji umożliwiającej innym osobom skontaktowanie się z Klientem elektronicznie, pocztą elektroniczną czy też pocztą reklamową. Klient może przygotować swoją przeglądarkę internetową do informowania go o tym, kiedy przysyłane są ciasteczka lub do zupełnego uniemożliwiania przesyłania ciasteczek. W przypadku braku zgody na używanie ciasteczek przez tę witrynę, należy opuścić ją, a następnie wyczyścić ciasteczka używając do tego odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej.

Facebook

W jaki sposób chronimy i przetwarzamy Państwa dane
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1.  Administrator Danych

Administratorem danych osobowych pacjentów i osób uprawnionych do udzielania na ich rzecz świadczeń zdrowotnych (dalej jako: „Pacjenci”) jest Specjalistyczna Przychodnia Przemysłowa PROF - MED  Sp. z o.o. (dalej jako: SPP PROF-MED) z siedzibą we Włocławku, ul. Toruńska 222, 87-805 Włocławek, który jako podmiot leczniczy przetwarza dane w celu zapewnienia opieki zdrowotnej i zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej.

2. Dane kontaktowe w sprawach przetwarzania danych

W SPP PROF – MED  powołany jest inspektor ochrony danych, do którego można kierować zapytania na adres e-mail: daneosobowe@cmprofmed.pl

3. Zakres i cel przetwarzania danych

Dane osobowe są przetwarzane przez SPP PROF – MED  w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
1. objęcia opieką zdrowotną w ramach abonamentu medycznego i zapewnienia możliwości korzystania ze świadczeń zdrowotnych w ramach abonamentu, a także w celach rezerwacji, potwierdzania i odwoływania konsultacji lekarskich lub badań diagnostycznych, informowania Pacjenta o zarezerwowanych konsultacjach lekarskich lub badaniach diagnostycznych, o wynikach lub innych sprawach związanych z udzielanymi lub planowanymi świadczeniami zdrowotnymi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f w związku z art. 9 ust. 2 lit. h rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., s. 1) (dalej: „RODO”);
2. prowadzenia, udostępniania i przechowywania dokumentacji medycznej oraz weryfikacji tożsamości Pacjenta przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO i art. 24 ust. 1 i następne ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Prawa Pacjenta (Dz. U. z 2017 poz. 1318 i 1524);
3. odbierania i archiwizowania oświadczeń woli Pacjenta, jako realizacji praw pacjenta – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
4. dokonywania rozliczeń związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i dochodzeniem roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO;
5. prowadzenia ksiąg rachunkowych – na podstawie art.6 ust. 1 lit.c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r. poz. 395).

Przetwarzanie danych, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1 i 4 jest niezbędne dla realizacji przez SPP PROF – MED  umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach abonamentu medycznego i dochodzenia związanych z nią roszczeń, a także dla realizacji interesów pracodawcy/zleceniodawcy Pacjenta związanych z zapewnieniem Pacjentowi dostępu do abonamentu medycznego.

4. Przekazywanie, powierzenie przetwarzania danych

Dane osobowe Osób Uprawnionych nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe Pacjenta w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń medycznych są lub mogą być przekazywane innym podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych.

Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji działalności w imieniu
SPP PROF-MED w przetwarzaniu danych uczestniczą także dostawcy usług zaopatrujący
w rozwiązania techniczne i organizacyjne, umożliwiające udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz zarządzanie organizacją SPP PROF-MED (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, dostawcy sprzętu diagnostycznego, firmy kurierskie i pocztowe).

5. Okres przetwarzania danych

Dane osobowe Pacjentów będą przechowywane :

1. w przypadku przetwarzania danych, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2 i 3 – przez okres wymagany przepisami ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, tj. przez 20 lat, zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie (art. 29 ust. 1 pkt 1a, 2, 3 i 4 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta)
2. w przypadku przetwarzania danych, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1 i 4 – do upływu okresu przedawnienia roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
3. w przypadku przetwarzania danych, o którym mowa w pkt 3 ppkt 5 – przez okres wymagany przepisami ustawy o rachunkowości.

6. Prawa Pacjenta

Pacjentowi przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Pacjentowi przysługuje prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych Osoby Uprawnionej do organu nadzorczego.

Dane osobowe Pacjentów nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących wobec Pacjentów skutki prawne.

Podanie danych osobowych w przypadkach, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 jest dobrowolne. W przypadkach, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, obowiązek podania danych wynika ze wskazanych tam przepisów prawa. Niepodanie przez Pacjenta danych będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji świadczeń zdrowotnych.